Și Centrul Multifuncțional Soroca trece la un regim special de activitate

0
1999

În contextul Hotărârii Parlamentului Republicii Moldova nr.55 din 17.03.2020 privind declararea stării de urgență, precum și Dispoziției Comisiei pentru Situații Excepționale a Republicii Moldova nr.1 din 18 martie 2020, Agenția Servicii Publice prin intermediul subdiviziunilor teritoriale va acorda doar servicii de necesitate stringentă: eliberarea buletinului de identitate provizoriu; înregistrarea decesului; serviciile cadastrale, înregistrarea și licențierea unităților de drept.

Agenția Servicii Publice informează despre instituirea unui regim special de activitate a instituției începând cu 19 martie curent.

Vă atenționăm că vor activa următoarele subdiviziuni teritoriale ale ASP:

  • Centrele multifuncţionale;
  • Serviciile stare civilă: Varniţa, Sănătăuca, Dubăsari şi mun. Chişinău;
  • Serviciile eliberare a actelor de identitate: mun. Chişinău sect. Centru, Bender, Dubăsari, Otaci, Căinari, Sănătăuca, Coşniţa;
  • Secţiile înmatriculare a transportului nr.8 și 9 din mun. Chişinău, Secţia de perfectare urgentă a actelor mecanolizibile din mun. Chişinău, Secţiile înmatriculare a transportului şi calificare a conducătorilor auto mun. Bălţi și mun. Comrat, precum și subdiviziunea din municipiul Chișinău situată pe str. Salcîmilor, 28.

Oficiile menționate vor avea un program de lucru în zilele de luni-vineri, de la orele 1000 – 1400 și vor presta serviciile de necesitate stringentă, după cum urmează:

  • eliberarea buletinului de identitate provizoriu;
  • înregistrarea decesului;
  • preschimbarea permiselor de conducere (doar în cazul de expirare a termenului de valabilitate a documentului);
  • înregistrarea și licențierea unităților de drept.

În baza programării prealabile:

  • înmatricularea transportului;
  • serviciile cadastrale.

Totodată va fi asigurată înmânarea documentelor de stare civilă întocmite și a actelor de identitate confecționate. Cetățenii Republicii Moldova care au depus cerere pentru eliberarea actelor de identitate vor putea ridica documentele confecționate conform termenului comenzii, după cum urmează:

  • 24 de ore și 5 zile calendaristice – în baza cererilor pentru eliberarea buletinului de identitate și a pașaportului, depuse până la 18.03.2020, inclusiv;
  • 15 zile calendaristice – în baza cererilor pentru eliberarea buletinului de identitate, depuse până la 15.03.2020,  inclusiv, iar a pașaportului – depuse până la 14.03.2020;
  • 30 de zile calendaristice – în baza tuturor cererilor pentru eliberarea buletinului de identitate, depuse până la 27.02.2020, inclusiv, iar a pașaportului – depuse până la 29.02.2020, inclusiv.

Atenționăm că serviciile cadastrale vor fi prestate conform programării prealabile și cu excepția lucrărilor cadastrale şi lucrărilor de evaluare, care implică efectuarea măsurărilor și inspectărilor în teren. Reamintim că  înscrierea în prealabil la oricare centru multifuncțional al ASP este posibilă utilizând Sistemul informaţional „Programare electronică” prin intermediul paginii oficiale a Agenției Servicii Publice www.asp.gov.md sau telefonic la numerele de contact ale centrelor sau prin intermediul Call-centrului la numerele de telefon 14 909(+373 22) 257070.

Totodată, menționăm că serviciile de înmatriculare a transportului vor fi prestate doar în baza programării prealabile, efectuate la telefoanele de contact ale subdiviziunilor respective:

  • Secţia înmatriculare a transportului nr.8 mun. Chişinău (str. Țepeș, 1), telefon de contact 022 281624;
  • Secţia înmatriculare a transportului nr.9 mun. Chişinău (str. Uzinelor, 8/1), telefon de contact 022 504097, 079224420;
  • Secţia de perfectare urgentă a actelor mecanolizibile mun. Chișinău (str. Pușkin, 42), telefon de contact 022 504726 și oficiul din mun. Chişinău (str. Salcîmilor, 28), telefon de contact 022 504917;
  • Secţia înmatriculare a transportului şi calificare a conducătorilor auto mun. Bălţi (str. Ivano Franco, 44/A), telefon de contact 023146534;
  • Secţia înmatriculare a transportului şi calificare a conducătorilor auto mun. Comrat (str. Lenin, 36), telefon de contact 029884617.

Atenționăm că pentru alte servicii, prestate de ASP în regim obișnuit, programarea prealabilă este contramandată și informația despre preluarea acordării înscrierii în prealabil, precum și a prestării tuturor serviciilor va fi adusă la cunoștința suplimentar.

Informații detaliate cu privire la modificările efectuate în programul serviciilor prestate de Agenția Servicii Publice vor fi accesibile pe site-ul instituției www.asp.gov.md sau la numerele Call-centrului 14 909(+373 22) 25-70-70.

Echipa Agenției Servicii Publice Vă urează sănătate și Vă mulțumim pentru înțelegere

SURSA: www.asp.gov.md


Articolul precedentUn orășel din Italia nu a mai raportat niciun caz nou de coronavirus zile la rând
Articolul următorConsilierii Raionali din Soroca s-ar putea întruni la 9 aprilie
fondat la 3.11.1998, înregistrat la Camera Înregistrărilor de Stat, membru al Asociaţiei Presei Independente afiliate WAN (Organizaţiei Internaţionale a Ziarelor) din anul 1999, este primul ziar din câmpia Sorocii, care este inclus în Catalogul ÎS "Poşta Moldovei", apare în limba română

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.