De ce este bine să consumi porumb fiert: O sursă bogată de minerale și vitamine

0
116

Porumbul conține numeroși nutrienții și are beneficii recunoscute pentru sănătate. Unul dintre cele mai îndrăgite moduri de a mânca această cereală este tocmai porumb fiert. Bine făcut și un pic sărat, acesta poate fi pe placul întregii familii, transmite Știri.md cu referire la dcnews.ro.

Porumb fiert – beneficii și proprietăți

Datorită profilului său nutritiv impresionant, majoritatea oamenilor pot beneficia de consumul de porumb integral și porumb dulce ca parte a unei diete echilibrate. Este, de asemenea, un aliment natural fără gluten și poate fi consumat de cei care evită glutenul. Pe de altă parte, produsele prelucrate din porumb pot să nu fie foarte nutritive, deoarece uleiul rafinat, siropul și chipsurile pierd fibre benefice și alți nutrienți în timpul producției. De asemenea, multe produse prelucrate au un conținut ridicat de sare, zahăr sau grăsimi.

Cum se curăță și pregătește porumbul pentru fiert?
Alegem o oală încăpătoare. Căptușim fundul ei cu jumătate din pănușe și începem să clădim știuleții de porumb. Eu pun și mătasea pentru că îmi place gustul, mai ales la început de vară. În plus, mătasea de porumb este foarte sănătoasă fiind un diuretic natural (mai ales fiartă). Dacă nu vă place, nu o puneți.
Peste pănușe așezăm știuleții de porumb.
Se toarnă apă peste porumb astfel încăt să acopere tot și să mai și am vreo 3-4 degete deasupra. Dacă nu reușiți să fixați porumbul ca să stea scufundat, așezați peste el o farfurie întoarsa deasupra care să il apese. Oala se acoperă cu un capac.
Se pune oala cu porumb la fiert pentru circa 15-20 de minute la început de sezon, ajungând la circa 30-40 de minute mai târziu, în vară.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.