Între 240 și 1000 de euro trebuie să achite un concurent electoral pentru a apărea pe un panou publicitar sau ecran LED din Republica Moldova, în perioada campaniei electorale pentru alegerile prezidențiale și referendumul constitutional. Tarifele nu sunt fixe, pentru că, la acestea se adaugă alte costuri – de mentenanță, logistică, consultanță sau de producție audio/video. În reuzltat, sumele finale ajung la câteva mii de euro, în funcție de periodicitatea difuzării publicității candidatului sau a doleanțelor acestuia privind elaborarea reclamei. 12 agenții de PR s-au înregistrat la CEC cu ofertele de publicitate pentru concurenții electorali, potrivit noilor prevederi din Codul Electoral, cu opt mai multe decât la localele din 2023. Comparativ cu alegerile din anul precedent, agențiile au crescut prețurile serviciilor loc cu aproximativ 10 la sută.
Cele 12 agenții de publicitate care s-au înregistrat la CEC, până în 8 august, și care s-au angajat să ofere servicii de reclamă concurenților electorali vin în acest sezon de alegeri cu o ofertă bogată de opțiuni, pentru toate buzunarele, în funcție de miză și posibilități financiare… CITIȚI materialul integral pe anticoruptie.md