Agenția Națională pentru Siguranța Alimentelor și-a propus să instaleze mai multe boxe pentru recepționarea petițiilor de la consumatori.
Printre primele nouă astfel de boxe, una a fost adusă și la Soroca, fiind instalată în Centrul Comercial “Fourchette”. “Săptămânal, un inspector al Direcției Raionale pentru Siguranța Alimentelor va extrage reclamațiile și le va înregistra într-un registru special, ne-a comunicat Tudor Moraru, șeful Direcției Raionale Soroca pentru Siguranța Alimentelor. Reclamațiile anonime vor fi considerate nule, dar pe viitor, când vom avea controale planificate și inopinate la acei agenți economici, vom lua în considerație plângerile incluse și în aceste reclamații. Cetățenii trebuie să anexeze bonul de casă la acele blanchete, să noteze datele de contact și să indice problema, fie că ambalajul nu corespunde, nu-i pusă data valabilității, este expirat termenul, ori sunt alte neconformități”.
În aceste boxe sorocenii pot depune reclamații dacă au careva pretenții la produsele cumpărate în oricare unitate comercială din raionul Soroca.
Tudor Moraru, șeful Direcției Raionale Soroca pentru Siguranța Alimentelor: “Boxa a fost amplasată pentru reclamațiile consumatorilor, ca să fie comod pentru ei și să-și poată revendica drepturile într-un timp util, fără să mai caute unde se află serviciul nostru. Pe viitor boxa ar putea să fie mutată și în alte părți, unde este un flux mare de con sumatori. Prin această acțiune noi vrem să fim mai aproape de consumatori”.