Grupul de retail „Moldretail Group” SRL, care deține lanțurile de magazine „Linella”, „Fidesco”, „Cip Market”, „Bravo” și „Slavena Megamarket”, urmează să preia controlul asupra rețelei de magazine „Fourchette”. Consiliul Concurenței a anunțat că analizează această operațiune de concentrare economică, ce presupune achiziția a 100% din capitalul social al „Fourchette-M” SRL, companie ce gestionează rețelele de magazine „Fourchette” și „To-To”.
Conform autorităților, tranzacția va avea un impact semnificativ asupra pieței de retail din Republica Moldova, având în vedere extinderea rețelei de unități comerciale deținute de Moldretail Group pe piața de achiziționare și comercializare cu amănuntul a produselor alimentare.
Consiliul Concurenței va analiza operațiunea pentru a determina compatibilitatea acesteia cu mediul concurențial normal, conform prevederilor legii concurenței și regulamentului privind concentrările economice. Autoritatea a solicitat observații din partea agenților economici terți pentru a evalua eventualele efecte asupra pieței locale.