Raionul Soroca are logo şi slogan turistic

0
591

În perioada 1 aprilie-31 mai, a avut loc concursul „Logo-ul şi sloganul turistic al raionului Soroca”, organizat de Secţia Cultură şi Turism a Consiliului Raional Soroca. Astăzi, în cadrul unei conferințe de presă, au fost făcute publice rezultatele concursului. Autorii lucrărilor învingătoare sunt Alexandru Ursu (logo) și Petre Popa (Slogan).

Scopul concursului este de a identifica cea mai reuşită formulă de promovare a raionului prin elaborarea logo-ului şi sloganului turistic, care vor fi parte componentă a brand-ului turistic al raionului în activitatea de promovare pe plan naţional şi internaţional. Aceste elemente ar trebui să devină, în viitor, elementul distinctiv al turismului din Soroca turistică.



17 persoane au participat în concurs, unii candidați au depus dosare pentru ambele secțiuni: LOGO și SLOGAN. La secţiunea  „Logo-ul turistic al Raionului Soroca”  au participat 13 persoane cu 33 lucrări în total. La secţiunea Sloganul turistic al raionului Soroca” cei 12 participanți au înaintat 81 propuneri de slogan.

Din componenţa  juriului fac parte: Vladimir Nicuţa – Preşedintele juriului, Vicepreşedintele raionului Soroca; Stela Zabrian – Secretar al Consiliului raional Soroca; Grigore Bucataru – Şeful Secţiei Cultură şi Turism; Marina Omelcenco – Specialist, Secţia Cultură şi Turism; Tatiana Mitrofan – Reporter, „Observatorul de Nord”; Natalia Vrancean – Director, „Ziarul Nostru”; Ion Babici – Director, Centrul de Resurse pentru Tineret” DACIA”.

Lucrările au fost diverse, unele foarte simpliste, altele foarte inspirate. Juriul a apreciat fiecare lucrare după un barem de la 5 la 10 puncte, iar învingătoare au ieșit lucrările care au acumulat cel mai mare punctaj. Autorii celor mai bune lucrări au primit și premii bănești.


La Secţiunea  „ Logo” Premiul I, în sumă de 1000 lei, i-a revenit lui Ursu Alexandru  (punctaj – 8,1)

Premiu de încurajare, în sumă de 500 lei, i-a fost acordat lui Zaporojan Alexandru (punctaj- 7,8)

Premiu de încurajare, în sumă de 250 lei – Chiroşca Olga (punctaj – 7,6)


La secţiunea „Slogan”, Premiul I, în sumă de 1000 lei, i-a fost oferit lui Petre Popa (punctaj- 8,1)

Premiu de încurajare de 500 lei i-a revenit Victoriei Căldăruş  ( 7,8 puncte)

Premiu de încurajare, în sumă de 250 lei – Caretnicov Irina ( 7,6 puncte)


Logo-ul şi sloganul turistic al raionului Soroca, va fi imprimat pe materialele turistice promoţionale precum: ghiduri turistice, banere, hărţi turistice, deasemenea va putea fi folosit în cazul suvenirurilor sau a cadourilor ce vor fi achiziţionate de turişti Persoanele fizice şi juridice interesate de obţinerea dreptului de utilizare a „Logu-ului şi sloganului turistic al raionului Soroca” în baza unei cereri, vor primi dreptul de utilizare a mărcii turistice.


Articolul precedentConsilierii au votat pentru acordarea a două titluri de Cetățean de onoare al municipiului
Articolul următorCitește mâine în ziarul „OBSERVATORUL DE NORD”
fondat la 3.11.1998, înregistrat la Camera Înregistrărilor de Stat, membru al Asociaţiei Presei Independente afiliate WAN (Organizaţiei Internaţionale a Ziarelor) din anul 1999, este primul ziar din câmpia Sorocii, care este inclus în Catalogul ÎS "Poşta Moldovei", apare în limba română

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.