Autoritățile raionale anunţă concurs de ocupare a funcţiei publice vacante de șef al Secției Adminsitrație Publică din cadrul Aparatului Președintelui Raionului Soroca. Candidații pot depune dosarele până la data de 21 octombrie.
Potrivit anunțului publicat pe pagina oficială a Consiliului Raional Soroca, scopul general al funcției este asigurarea bunei funcționări a Aparatului Președintelui raionului și promovarea imaginii Consiliului Raional Soroca.
Printre sarcinile de bază ale funcției sunt:
- Contribuirea la planificarea și buna desfășurare a activităților care vizează în ansamblu construirea imaginii Consiliului raional, respectiv planificarea programului de activități curente și de perspectivă ale aparatului președintelui raionului și subdiviziunilor Consiliului Raional prin definirea scopurilor programului, recomandări și planificare deactivități și analiza rezultatelor activităților întreprinse.
- Asigură transparență în activitatea Consiliului raional și a subdiviziunilor sale, prin informarea activă a societății privind domeniile de activitate a autorității, politicile publice inițiale, aprobate, lansate și realizate și facilitarea accesului publicul larg la informația oficială din cadrul Consiliului raional.
- Monitarizarea asigurării implementării în raionul Soroca a prevederilor actelor legislative ce reglementează modalitatea de examinare a petițiilor cetățenilor Republicii Moldova.
- Coordonarea activității de pregătire a proiectelor de decizii a Consiliului raional și dispozițiilor președintelui raionului pe întrebările din componența secției și monitorizarea executării lor.
Dosarele de participare la concurs întocmite conform Hotărârii Guvernului nr.201 din 11.03.2009 se primesc la sediul Consiliului Raional Soroca, str. Ştefan cel Mare, 5, (et.5, bir.511), telefon 0-230-2-20-26 sau e-mail: luiza.caraush@gmail.com.
Mai multe detalii despre bibliografia concursului și conținutul dosarului aflați pe pagina autorităților publice, accesând acest link: http://www.soroca.org.md/index.php/home/anunturi