Consumatorii care au indicat eronat venitul mediu lunar, numărul de persoane în locuință sau au solicitat din eroare atribuirea categoriei de consumatori non vulnerabili, pot cere redeschiderea cererii pentru corectarea datelor, comunică moldpres.md
Potrivit Ministerului Muncii și Protecției Sociale al Republicii Moldova, pentru consumatorii care au indicat greșit numărul locului de consum în cererea depusă pe www.compensatii.gov.md, furnizorii nu pot aplica categoria de vulnerabilitate energetică corectă în factură.
„În acest context, îndemnăm consumatorii care s-au înregistrat pe compensatii.gov.md și au primit o categorie de vulnerabilitate energetică, dar pentru care în factură este aplicată categoria medie în baza metodei indirecte (ca în cazul consumatorilor neînregistrați), să verifice corectitudinea introducerii numărului locului de consum pe compensatii.gov.md și să solicite redeschiderea cererii pentru corectarea datelor, prin mesaj la adresa electronică suport@compensatii.gov.md”, se arată în comunicatul emis de instituție.
Conform sursei citate, și consumatorii care au indicat eronat venitul mediu lunar, numărul de persoane în locuință sau au solicitat din eroare atribuirea categoriei de consumatori non vulnerabili, pot cere redeschiderea cererii pentru corectarea datelor.
Ministerul anunță că pentru consumatorii de electricitate care au primit facturi la începutul lunii decembrie în care nu figurează compensații pentru luna noiembrie, acestea vor fi acordate cumulat pentru lunile noiembrie și decembrie în următoarea factură.
Foto simbol
Am greșeli în cererea pentru compensații.gov.md. și doresc să le corectez? Care sunt pașii?