A dat în judecată un supermarket din cauza unei sticle de ulei care s-a spart. Suma uriaşă cerută despăgubire

0
330

O femeie a dat în judecată un supermarket pentru o sticlă de ulei spartă. Aceasta a cerut despăgubiri în valoare de nu mai puțin de 3.000 de euro pentru cele petrecute. ,,Supermarketul ar trebui să plătească pentru asta”, a hotărât femeia. Cei mai mulți au rămas fără cuvinte când au auzit de caz și de intenția acesteia. Cu toate astea, cea din urmă vrea ca retailer-ul să plătească pentru dezastrul rezultat. Ce s-a întâmplat?

Produsul achiziționat de aceasta ar fi fost deja desfăcut. Cea din urmă nu și-a dat seama când a așezat cumpărăturile în vehiculul personal, iar când a ajuns la destinație și-a găsit scaunele pătate cu ulei.

Clienta a pus sticla în spatele șoferului, iar mai apoi s-a răsturnat. Femeia a susținut că dopul sticlei era rupt, iar acum vrea ca retailer-ul să plătească daunele suferite pentru că „închiderea cutiei a fost defectă și nu era potrivită pentru vânzare”.

Ce spune avocatul clientei?

,,Diferitele părți de ulei au fost complet îndepărtate”, a spus avocatul femeii. ,,Închiderea a fost etanșă și când uleiul a fost vândut. Cutia trebuie să fi căzut pe un obiect dur precum asfaltul după vânzare”, a mai declarat acesta.

Conducerea magazinului a subliniat că mii de recipiente de ulei din acea marcă au fost vândute, dar ,,nu a fost niciodată o astfel de problemă”. Aceștia au mai precizat și că nu a existat niciodată o altă încercare de conciliere înainte de proces, așa cum a susținut femeia în presă.

Reprezentanții supermarket-ului au încercat totuși să ajungă la un acord cu clienta, oferindu-i suma de 1.000 de euro drept despăgubire, dar cea din urmă a refuzat pe motiv că prejudiciul a fost cu mult mai mare.

De asemenea, supermarket-ul și avocatul ei raportează că un angajat a mărturisit că ,,un coleg a informat-o înainte de incident că un palet cu ulei a fost deteriorat în timpul transportului”. În aceste momente, procesul a fost amânat și mai mulți martori trebuie audiați.

Un alt caz

Carrefour a fost dat în judecată în Iași de o clientă nemulțumită. Femeia a alunecat pe câteva boabe de struguri de la raionul de fructe și a suferit o fractură la rotula stângă. Clienta a primit în cele din urmă despăgubirile cerute, conform judecătorilor ieșeni.

„Instanţa admite excepţia lipsei calităţii procesuale pasive a SC Carrefour România – Carrefour Market. Respinge acţiunea civilă formulată de reclamanta Tincuţa Apostol în contradictoriu cu pârâta SC Carrefour România – Carrefour Market.

Admite în parte acţiunea civilă formulată de reclamantă în contradictoriu cu pârâta SC Artima SA. Obligă pârâta să-i plătească reclamantei suma de 4.454 de lei cu titlu de daune materiale şi suma de 15.000 de lei cu titlu de daune morale. Obligă pârâta SC Artima să-i plătească reclamantei suma de 1.077 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată”, au afirmat judecătorii ieşeni.

sursa: playtech.ro


  • ETICHETE
  • EC
Articolul precedentSemne care arată că pisica este bolnavă. Detaliile la care trebuie să fii atent
Articolul următorSoroceanul Vitalie Damașcan-jr înscrie, dar FC Voluntari pierde, 1-2, în confruntarea cu U Cluj
OdN
fondat la 3.11.1998, înregistrat la Camera Înregistrărilor de Stat, membru al Asociaţiei Presei Independente afiliate WAN (Organizaţiei Internaţionale a Ziarelor) din anul 1999, este primul ziar din câmpia Sorocii, care este inclus în Catalogul ÎS "Poşta Moldovei", apare în limba română

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.