Cei mai mulți bani pentru un vot a cheltuit Natalia Morari – 192 de lei, iar cel mai puțin a plătit Alexandr Stoianoglo – 12 lei

0
191

 Aproximativ 32 de milioane de lei, adică peste 1,6 milioane de euro, au cheltuit cei 11 candidați în campaniile lor electorale pentru scrutinul din 20 octombrie. Cele mai mari investiții în promovare, aproximativ 10 milioane de lei, le-a făcut candidatul PAS, Maia Sandu.

Potrivit companiei iData, care face referire la rapoartele financiare depuse la Comisia Electorală Centrală, în perioada campaniei pentru primul tur de scrutin, Maia Sandu a cheltuit 9,98 de milioane de lei… CITIȚI materialul integral pe ziua.md

Articolul precedentDezbateri electorale Maia Sandu – Alexandr Stoianoglo. Echipele celor doi candidați au convenit asupra Regulamentului
Articolul următorÎn atenția conducătorilor auto: ar fi bine să „încălțăm” mașinile cu anvelope de iarnă, până la căderea zăpezii
fondat la 3.11.1998, înregistrat la Camera Înregistrărilor de Stat, membru al Asociaţiei Presei Independente afiliate WAN (Organizaţiei Internaţionale a Ziarelor) din anul 1999, este primul ziar din câmpia Sorocii, care este inclus în Catalogul ÎS "Poşta Moldovei", apare în limba română

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.