Tronsonul Soroca-Otaci nu se regăsește pe Lista drumurilor care vor fi reabilitate și modernizate în anul 2020

0
1571

Lungimea totală a drumurilor care urmează să fie reabilitate în Republica Moldova, în acest an, constituie circa 350 km, iar costul estimativ este de 5.700.000.000 lei. Informațiile au fost prezentate de către ministrul Economiei și Infrastructurii, Anatol Usatîi, în cadrul unui briefing de presă. Ministrul a prezentat programul de modernizare și dezvoltare a rețelei drumurilor, precum și evoluția procesului de licitație pentru contractarea companiilor care urmează să efectueze în anul 2020 lucrările de construcție a drumurilor prioritare identificate în Strategia de transport și logistică pentru anii 2013-2022.
Astfel, în anul curent urmează să fie lansată reabilitarea și modernizarea drumurilor: M5 Criva — Bălți; R21 Morozeni — M5; M2 Drumul de centură a municipiului Chișinău (sector numărul 2 și 3); construcția drumurilor М3 — ocolire Cimișlia; М3 — ocolire Vulcănești; R13 Bălți — Florești; R14, R30 Căușeni — Ștefan Vodă; R31 Tudora Palanca; G109 Delacău — Bulboaca etc. Cu părere de rău, în această listă nu se regăsește tronsonul de drum Soroca-Otaci, care poate fi considerat, conform opiniei automobiliștilor, unul din cele mai proaste în Europa. Sau poate acesta face parte din „etc.”? (Dan AOLEI)


Articolul precedentBasarabenii cu cetățenie română nu trebuie să fie îngrijorați de Brexit
Articolul următorAcademia Română cere autorităților moldovene să păstreze în uz noțiunea de „limba română”
Redactor-șef al ziarului „Observatorul de Nord”, câştigător în topul „10 jurnalişti ai anului”. Membru al Uniunii Jurnaliștilor din Republica Moldova. Câștigător în TOP-ul „10 jurnaliști ai anului”. În presă din anul 1986. Activitate: corespondent, redactor de secție la ziarul raional din Soroca; corespondent Agenția de știri „Moldpress”, corespondent zonal al ziarului guvernamental „Независимая Молдова”; purtător de cuvânt al prefecturii Soroca, consilierul prefectului. Din anul 1988 fondator și redactor al ziarului „Observatorul de Nord”.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.