Hai la Disco, la concertul Zdob și Zdub dar și la comedia „Fără Pijamale” în acest weekend

0
76

Dacă încă nu aveți planuri pentru weekend-ul acesta, acum e momentul potrivit  ca să vi le faceți. Sâmbăta și duminica vine cu evenimente deosebite, spectacole, expoziții și cinema în aer liber. Deci, scoateți pixul, agenda și notați-vă.

Mai jos puteți găsi lista cu o gamă largă de activități, care pot deveni preferatele voastre sau ale copiilor voștri.

Disco, Disco! Party, Party!

Neon Time crează o petrecere perfectă pentru copii!
Trecând challenge-ul moderatorului petrecerii, copii vor păși în lumea paralelă plină de culori fluo. Efectele de lumini, fum, bulele de săpun, muzica și provocările grozave vor inspira copiii să se distreze într-o atmosferă excentrică.!!! Fiecare copil își va accentua personalitatea întruchipându-se în personajul favorit prin #bodyart și #facepaint cu ajutorul PICTORULUI. Cei mai creativi vor avea la dispoziție vopsele fluorescente și ustensile pentru #selfpainting. Jocurile de creație ca: jenga, construcții din domino, pixel board, planșe de colorat cu carioci specializate, și recuzita fluorescentă ca baloane, ochelari, pălării vor colora petrecerea.

ZDOB ȘI ZDUB în orașul caprelor “KOZY”

Zdob și Zdub din nou cu un concert în Orașul Caprelor! Sunteți gata?
Vă așteptăm pe toți pe 26 Noiembrie la ora 18:00. Grăbește-te să rezervi!

Premieră! ZĂVORÂTUL

A fost odată, ca niciodată, un bărbat care-a avut tot ce-a visat vreodată: un scop, o iubire, o viață. Odată. Apoi, nu le-a mai avut niciodată. ”Știi care-i diferența dintre ”o dată” și ”niciodată”? Asta-i diferența între tine și mine. Între ”o dată” și ”niciodată” e o mare prăpastie. Ca între bine și rău!”

Mono-spectacolul ”ZĂVORÂTUL” îl aduce în scenă pe legendarul IGOR CHISTOL, într-un thriller desfășurat la viteză neregulamentară, în care viitorul se confundă cu trecutul, comicul devine tragic de absurd, iar limitele dintre bine și rău dispar, atunci când sursa de viață devine brusc și sursă de moarte. ”Eu aș fi putut să-mi văd liniștit de treaba mea, fără să mă implic si fără să-mi bat capul. Să mă ocup strict de betoanele mele, încărcând banii cu lopata. Dar eu m-am pornit în gura iadului, în cel mai nepotrivit loc din lume, deși, femeia asta…”

O ZI MEMORABILĂ 2+

*** Este permisa intrarea la eveniment doar cu biletul in forma printata !!!

Nu sapa groapa altuia, caci vei cadea tu insuti in ea. Daca nu crezi, vino de-o vezi pe coana Vulpe din spectacol, care se crede Regina padurii si tachineaza toate animalele. Si Ursuletului Mormi îi pregateste o capcana, dar… a fost chiar pentru ea. Bine faci, bine ajungi…

EU SUNT VÂNTUL

Într-un decor minimalist, apar cele două personaje care nu au nici nume proprii, nici statut social. Discuția complexă dintre ei – despre viață, suflet, iubire – are loc într-o barcă. UNUL este marinar experimentat și un depresiv evident. CELĂLALT este novice în ale marinei și un protector pragmatic. Primul îl convinge pe cel din urmă să pornească într-o călătorie pe mare, însă în timpul primejdioasei călătorii UNUL cade peste bord și, împotrivindu-se tuturor încercărilor de salvare, devine, conform panteismului, parte a naturii. Descifrarea mesajului poate fi variată. Pe de o parte, piesa pare o confruntare dintre două caractere inter-dependente despre existența fără sens. Pe de altă parte, opera duce spre o meditație despre atitudinea omului: întrucât UNUL protestează în privința ideii de unitate firească între ceea ce el simte și ceea ce spune. Personajele pot reprezenta însă, însuși omul în cele două ipostaze ale sale: sincigașul care neagă viața și supraviețuitorul sociabil. Oricum ai interpreta-o, piesa face apel la ceva fundamental: ea ne arată două ființe umane prinse într-o situație extremă și demonstrează puterea iubirii. Contrastul și totodată complementaritatea stărilor celor doi se reflectă perfect în proiecțiile cenușii ale atmosferei sau în formele neliniștite ale stâncilor și valurilor mării. Iar sunetul se așterne ca un voal, peste sală, peste apă, pentru a intensifica și mai mult ceea ce nu pot exprima cuvintele – vocea eului interior.

„Fazanul” de Georges Feydeau

Spectacolul ”Fazanul”, o comedie spumoasă a cărei personaje fascinante, dar cu existențe nesigure, glisează ușor pe muchia ascuțită a riscului și aventurii, este realizat după un text al dramaturgului francez Georges Feydeau, cunoscut drept copilul teribil al teatrului de bulevard, o figură luminoasă şi fascinantă a farsei inteligente. În spectacolul ”Fazanul”, jocul aparenţelor, încurcăturile de tot soiul, imprevizibilul şi răsturnările de situaţie sunt menite să declanşeze hohote de râs, iar rolurile se schimbă într-un ritm ameţitor, astfel că păcălitorul devine foarte uşor păcălit. Edmond Pontagnac, un cuceritor fără portofoliu, este cel care declanşează o serie de întâmplări efervescente, în care soţii, soţiile, amanţii şi amantele se întâlnesc într-un joc al oglinzilor, fiecare dintre ei fiind reflectat din mai multe unghiuri, sub lumini diferite, pentru ca, la final, să se restabilească (dez)echilibrul iniţial. O înlănţuire clocotitoare şi surprinzătoare de întâmplări reaşază lucrurile după logica sclipitoare a comediilor bulevardiere şi ne dezvăluie, într-un final, cine e Fazanul. Titlul comediei este inspirat din jocul Fazan – un joc de cuvinte de abilitate mintală pentru doi sau mai mulți jucători; cel care pierde, primește titlul de Fazan.

NUNTA de Anton P. CEHOV Noiembrie 2022

Piesa într-un act „Nunta” este o lucrare clasică în sensul deplin al cuvântului, o adevărată capodoperă dramaturgică cehoviană. Genul spectacolului omonim montat pe scena de la „Satiricus” este unul aparte, nici muzical, dar nici spectacol de dramă – o combinație armonioasă a artei actoricești, muzicii, coregrafiei și gesticii. Acțiunea spectacolului se desfășoară în timpul unei nunți, aici regăsindu-se toate personajele acesteia – o mireasa fericită, un mire cu caracter, niște părinți îngrijorați și tot felul de oaspeți, printre care și un coșcogea general (de fapt, un modest căpitan de rangul doi, mai mic în grad decât un colonel). Drama îi are în centru pe Dașenka și pe Epaminond Maximovici Aplombov, mirii unei nunți care se transformă treptat într-un spațiu de conflicte, mai mult sau mai puțin declarate, între ceilalți participanți la „fericitul” eveniment. Părinții miresei, Nastasia Timofeevna și Evdokim Zaharovici Jigalov, se pârăsc reciproc în fața propriei fiice, iar mirele devine furios atunci când pretențiile lui și promisiunile socrilor rămân neonorate. Spectacolul culminează cu replica „generalului” Revunov-Karaulov: „Ce porcărie! Ce josnicie! Unde-i ușa? Pe unde se poate ieși afară?” și, nu mai puțin semnificativa replică a „nuntașei” Zmeiukina: „Nu-mi ajunge aer! Vreau atmosferă!” Această sufocare fizică exprimă întru totul sufocarea morală care persistă în societatea marcată de suficiență și filistinism agresiv.

FATA MORARULUI

Teatrul „Alexei Mateevici” invită cu drag părinții și copiii la spectacolul ”Fata Morarului” după motivele poveștii Fraților Grimm, „Vârtelnița fermecată”. Un spectacol despre situații complicate, despre minuni neașteptate și despre faptul că orice lucru bun își are prețul lui.

HAMLET de William SHAKESPEARE

„Hamlet” este, neîndoielnic, cea mai renumită piesă a lui Shakespeare. Pe parcursul ultimelor două secole a fost pusă în scenă, numai în România și Moldova, în limba română, de circa 40 de ori, numărul spectacolelor montate trecând peste 50, cu tot cu cele montate în alte limbi. Evident, la scară mondială s-au înregistrat mii și mii de montări ale acestei capodopere. Fiecare director de scenă a căutat, firește, să aducă în fața publicului un Hamlet al său, original, marcat de propriile idei, trăiri, sentimente, obsesii, concepții filozofice și politice, experiență artistică, dar și de frământul epocii și al contemporanilor săi. Sandu GRECU, regizorul acestui nou spectacol, sa remarcat mereu prin actualitatea stringenta a abordării oricărui subiect dramatic, istoric sau de moment. Raportându-se la situația social-politica-dramatica din republica noastră, regizorul plasează protagonistul spectacolului în „Cursa de șoareci”, universul imaginar creat de însuși Hamlet în piesa sa (teatru-în-teatru), menită să-l demaște pe ucigașul propriului părinte. Eroul spectacolului se frământă în această cursă fatală, căutând o ieșire care, din nefericire, n-a existat și nu există. Din primele minute ale spectacolului, Hamlet, prințul Danemarcei te poartă prin gesturi bine țintite direct în inima poveștii. Acolo, în fața ta, e toată istoria care va duce la povestea bine-cunoscută a lui Hamlet; aceasta se scrie sub ochii tăi, ca un alt spectacol de teatru-în-teatru, corespondentul a ceea ce va fi „Cursa de șoareci”. Regizorul mută povestea lui Shakespeare într-un „atemporal” an 2018, în Elsinore, în Danemarca. Și în fața publicului se derulează imagini de la magnifica înmormântare, și încet, încet, relațiile încep să se contureze; această reîntoarcere și acest amestec al timpurilor este pariul lui Sandu Grecu. În scene aparent disparate, povestea se repetă iar și iar, la infinit, din vremea Danemarcei lui Shakespeare și până azi, vie, puternică, țintind inima Ființei și, mai ales, situația social-politică din „Danemarca noastră” sfâșiată de aceleași nedreptăți, minciuni și trădări nesfârșite, care ne lipsesc de orice speranță și ne îngroapă viitorul în mormântul negru al ”neistoriei”.

FARA PIJAMALE după Mawby GREEN și Ed FEILBERT Noiembrie 2022

Spumoasa și savuroasa comedie „Fără pijamale” după Mawby Green și Ed Feilbert are la bază farsa franțuzească „Moumou”, scrisă în 1944 de Jean de Letraz. Piesa, care s-a jucat ani în șir pe Broadway și la Hollywood cu casa închisă, având parte de un succes fulminant, ajunge acum și pe scena Teatrului Național SATIRICUS. „Fără pijamale” aduce cu sine și o serie de intrigi, farse pline de umor, infidelități, decepții, promisiuni ce nu pot fi ținute, răsturnări de situație și schimburi de identități, care vă vor ține cu sufletul la gură și vă vor provoca râsul. Un afacerist curtenitor își face planuri să plece într-o călătorie de afaceri, dar fără să-i dea de știre, soția sa îi invită pe prietenii soțului ei să petreacă weekendul în casa lor. Dar ce se întâmplă când, de fapt, prietenii nu există și trebuie inventați? Și când mai apare și un vechi prieten din liceu al soțului, care este copleșit de amploarea situației, un valet de conjunctură pus mereu pe harță, o cameristă cu visuri de mărire și un inspector de poliție care caută să avanseze? Se nasc niște personaje hilare și încurcături spectaculoase, totul adunat într-un spectacol cu ritm.

SONATA LUNII noiembrie 2022

SONATA LUNII, un spectacol inspirat din filmul ,,Dineu cu vecinii de sus” și adaptat pe scena de teatru de către regizoarea Daniela Burlaca. Este o poveste cu patru personaje multiplicate, care reprezintă vecinii de jos și de sus. Vecinii de jos sunt împreună de mulți ani. Abia dacă se mai privesc, iar certurile au devenit o constantă în relaţia lor. Într-o seară de vineri, vecinii de sus, puțin mai tineri decât ei, vor veni în ospeție. Ce nu ştiu gazdele este că această seară se va transforma pe neaşteptate într-o orchestră de emoții neacordate. Muzică clasică, teme picante, situații provocatoare care pun în evidență problema cuplului de la relația de dragoste până la experiența în sex. O comedie 18+ care te va ține pe val.

Un romancier bogat este răpus de un atac de cord. Testamentul nu a fost încă deschis, iar moștenitorii lacomi și nefericiți dau tonul acestui vodevil pe cât de comic, pe atât de feroce. O menajeră pe cât de inocentă pe atât de hilară, o tânără văduvă care se bucură repede, o fiică căsătorită cu un ginere fals, un vecin care vrea să profite de situație pentru a-și mări apartamentul, un antreprenor de pompe funebre enervat și un bancher sunt toate personaje cinice și amuzante care fac un cerc vesel și interesat în jurul unui sicriu care încă nu a fost închis… cu un mort… care nu este chiar atât de mort!

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.