Cadrele didactice pot câștiga echipamente în valoare de 15 000 de lei în cadrul concursului organizat de ”Clasa Viitorului”

0
4346

Centrului Național de Inovații Digitale ”Clasa Viitorului” organizează a treia ediție a concursului național “Profesorul-Ambasador Digital”.

Scopul competiției constă în promovarea integrării tehnologiilor digitale în procesele de predare, învățare și evaluare, cu accent pe abordarea STE(A)M (Știință, Tehnologie, Inginerie, Arte și Matematică). Concursul se adresează tuturor cadrelor didactice active în instituții de învățământ general, care predau în clasele gimnaziale.

Juriul concursului, alcătuit din experți în domeniul educației și tehnologiei, va selecta 10 câștigători, cărora le va acorda prestigioasa diplomă de “Profesorul – Ambasador Digital”. Acești profesori remarcabili vor beneficia, de asemenea, de echipamente digitale în valoare totală de 15,000 de lei, pentru a sprijini continuarea implementării inovațiilor digitale în procesul de învățare.

În plus, juriul va acorda diplome cu mențiune altor 10 cadre didactice remarcabile, recunoscând eforturile lor de a aduce contribuții semnificative în domeniul inovațiilor digitale în educație.

Criterii de eligibilitate

  1. La concurs pot să se înscrie cadrele didactice din învățământul general din Republica Moldova, care predau la treapta gimnazială.
  2. Sunt eligibile proiecte didactice la disciplinele școlare prevăzute în curricula pentru clasa a 9-a.
  3. Nu pot aplica la concurs cadrele didactice care au obținut deja titlul de Ambasador Digital – Clasa Viitorului în edițiile precedente.
  4. Participanții la concurs trebuie să respecte toate condițiile acestui regulament.

Înscrierea la concurs

  1. Pentru a participa la concurs, candidații vor completa online formularul de înregistrare. Termenul-limită pentru depunerea dosarului este 26 februarie.
  2. Candidații vor încărca prin intermediul formularului următoarele documente în format digital:
    # CV-ul în format Europass;
    # scrisoare de motivare în care competitorul va descrie principalele realizări profesionale, inclusiv formările în domeniul TIC și STE(A)M: copiile certificatelor din ultimii cinci ani (minimum doi ani pentru cadre didactice tinere) anexate în scrisoare;
    # un proiect didactic al unei lecții realizat la una din disciplinele din clasa a 9-a;
    # un proiect de învățare, bazat pe abordarea STE(A)M;
    # declarația privind asumarea răspunderii, pe care o puteți găsi aici.

De reținut!
# Documentele electronice incluse în dosarul de participare vor fi prezentate în format PDF editabil, fiecare din documente având un volum maxim de 2 MB.
# Resursele digitale educaționale, utilizate în proiecte (secvențe video, secvențe audio, prezentări electronice, teste, jocuri didactice ș.a.), vor fi stocate pe Google Drive sau Cloud, iar ulterior profesorii câștigători vor transfera resursele pe serverele Clasa Viitorului.
# Competitorii sunt responsabili de funcționalitatea și accesibilitatea resurselor. Dacă resursele nu vor fi accesibile sau funcționale, dosarul competitorului respectiv va fi eliminat din concurs.
# Organizatorii concursului se obligă să permită accesul la documentele incluse în dosarul de participare doar membrilor juriului, care vor păstra confidențialitatea datelor accesate.
# Dosarele care nu respectă cerințele concursului nu vor fi examinate.

Perioada de desfășurare a concursului

Concursul Național „Profesorul – Ambasador Digital” se va desfășura în două etape.

Etapa 1: desfășurarea concursului propriu-zis.
# Perioada de înscriere la concurs și de expediere a dosarelor: 26 decembrie 2023-26 februarie 2024.
# Validarea actelor din dosar: 27 februarie-1 martie.
# Jurizarea proiectelor: 4 martie-14 martie.
# Selectarea competitorilor pentru titlul de Ambasador Digital.
# Publicarea rezultatelor: 19 martie.

Etapa a 2-a: premierea câștigătorilor și acordarea titlului de Ambasador Digital.
# Desfășurarea ceremoniei de conferire a titlului de Ambasador Digital și de premiere va fi anunțată ulterior.

Jurizarea dosarelor expediate

Fiecare expert va evalua dosarele în mod independent de ceilalți experți, în baza criteriilor de evaluare stabilite, apoi se va efectua clasamentul în dependență de punctajul acumulat.
Vor fi evaluate:
# experiența profesională a competitorilor (CV și scrisoarea de motivare);
# proiectul didactic al lecției la una din disciplinele din clasa a 9-a;
# proiectul de învățare bazat pe abordarea STE(A)M.

Pentru alte informații referioare la concurs, precizări sau întrebări, contactați organizatorii la următoarea adresă electronică: centrul@clasaviitorului.md.


Articolul precedent20 de locuri din întreaga lume unde poți trăi cu mai puțin de 1.000 de euro pe lună
Articolul următor10 sfaturi cum îți poți alege un mire în anul 2024

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.