Informație pentru consumatori privind modul de citire a indicilor contoarelor

0
30

 Una din metodele principale de colectare a indicilor contorului la locul de consum al gazelor naturale este efectuarea pozelor a dispozitivului de către reprezentanții companiilor de distribuție.

  În lipsa accesului la acesta, este efectuată citirea indirectă a indicilor prin una din modalitățile următoare: indicii notați în factura de plată (se indica primele 5 cifre din cadranul negru al contorului); indicii notați pe platforma internet banking; indicii comunicați verbal la call-centrul prin numărul de telefon unic 1304 (1305 în cazul capitalei); indicii expediați prin pagina web www.chisinaugaz.md, în rubrica ,,Serviciul on line de colectare a datelor”, situată pe pagina principală a site-ului, precum și rubrica „Transmite indicii contorului” la www.moldovagaz.md; indicii expediați prin intermediul aplicației Telegram Chatbot (https://t.me/indicii_contorului_de_gaze_bot) de către consumatorii din municipal Chisinau, deserviți de SRL „Chișinău-gaz;  indicii expediați prin intermediul serviciului ”Cabinetului personal al consumatorului” (https://my.moldovagaz.md/home) în perioada activă (lunar estimativ începănd cu data de 26 a lunii); indicii expediați prin intermediul modulelor radio.

 În situațiile în care controlorii n-au avut acces la contoare, sau datele acestora n-au fost expediate de către consumatori prin intermediul platformelor online și alte instrumente disponibile, întreprinderile de distribuție a gazelor din grupul „Moldovagaz” aplica repartizarea analitică (prognozată), pe baza consumul de-facto de gaze naturale în perioada (luna), comparabilă a anilor precedenți, cu ajustarea ulterioară a acestora.

În cazul în care consumatorii finali de gaze naturale, deserviți de întreprinderile grupului „Moldovagaz”, consideră că valoarea facturii de plată recepționată pentru volumul de gaze naturale consumate în luna decembrie 2024 nu corespunde consumului real înregistrat, pot să comunice acest fapt prin următoarele metode:  telefonic: call-centrul SA ”Moldovagaz” – ”1304”; call-centrul SRL ”Chisinău-gaz”– ”1305”; să completeze cererea on-line pe site-ul www.moldovagaz.md;  prin telegram-botul SRL „Chișinău-gaz” (https://t.me/indicii_contorului_de_gaze_bot); să expedieze o reclamație prin „Cabinetul personal al consumatorului” (https://my.moldovagaz.md/home).

Specialiștii SA ”Moldovagaz” sunt gata să soluționeze operativ solicitările parvenite din partea consumatorilor finali.

SURSA: moldovagaz.md


Articolul precedentSfatul medicului. Ludmila Evstratova „Evitați excesul de sare, zahăr și grăsimi pe masa de sărbătoare”
Articolul următorEcoul sărbătorilor de iarnă la Varăncău. Tradiții și emoții
OdN
fondat la 3.11.1998, înregistrat la Camera Înregistrărilor de Stat, membru al Asociaţiei Presei Independente afiliate WAN (Organizaţiei Internaţionale a Ziarelor) din anul 1999, este primul ziar din câmpia Sorocii, care este inclus în Catalogul ÎS "Poşta Moldovei", apare în limba română

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.