Mai puțini moldoveni utilizează telefonia fixă. Volumul vânzărilor a scăzut cu aproape 20%

0
23
diminuarea numărului total de abonați a fost determinată de micșorarea bazei de abonați atât ai SA „Moldtelecom”, cât și ai furnizorilor alternativi.
Diminuarea numărului total de abonați a fost determinată de micșorarea bazei de abonați atât ai SA „Moldtelecom”, cât și ai furnizorilor alternativi.

Volumul vânzărilor pe piață serviciilor de telefonie fixă în 2018 a scăzut cu aproape 20%, însumând 556,8 milioane de lei. Datele agregate de Agenția Națională pentru Reglementare în Comunicații Electronice și Tehnologia Informației (ANRCETI) arată că numărul abonaților s-a micșorat cu 35,6 mii (-3,1%) și a însumat peste 1,1 milioane de utilizatori…

Într-un comunicat de presă remis de ANRCETI se spune că micșorarea numărului de abonați a fost determinată de diminuarea bazei de abonați a celor 23 de furnizori activi de servicii de telefonie fixă. Numărul abonaților furnizorilor alternativi s-a micșorat cu 6,4%, iar numărul abonaților Moldtelecom – cu 2,7%. Volumul traficului de voce de pe această piață a scăzut cu 248,9 milioane de minute (-15,7%) și a alcătuit peste 1,3 miliarde de minute. Traficul către rețelele internaționale a scăzut cu 31,2%, către alte rețele fixe naționale – cu 15,8%, iar către rețelele mobile – cu 11,8%. Traficul mediu lunar de voce per abonat a alcătuit 156 de minute

   La sfârșitul anului 2018, cota de piață a Moldtelecom, în funcție de volumul de vânzări înregistrat, a fost de 95,5%, iar a furnizorilor alternativi – de 4,5%. (Sursa: IPN)

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.